Thursday, November 10, 2011

Bestie


Assalamualaikum.


Malam ni aku bosan. Act, setiap hari bosan sebab ye duduk dekat rumah ni takde buat ape pun. Just online, watch tv, play with my cats and the most important thing is sleep. Itu memang hobi aku. Hari cuti dah start lama bagi budak form3 macam aku ni haa. So, memang seriusly aku bosan. Tehee -peace- ^-^


Disebabkan aku bosan, aku mula la nak membebel dalam blog ni. Tajuk malam ni "Bestie". So, aku nak cerita pasal kawan aku ni haa. Memang kawan aku yang setia la dia ni. Name diberi sejak lahir Awatif Insyirah Harun. Kekadang aku tersilap tulis nama bapak dia sebab nama bapak dia sama dengan nama bapak boyfie saya. Haha! Ridhwan Haziq Haron. Then bila tersilap tulis, huruf U tu ditukar jadi O. Awatif ni nanti dia tegur aku. "hoi, tu nama bapak mertua kau la." Haha! Okey silap! Sorry ya sayang atip ^^.


Kenapa aku cakap dia ni setia? Haha! Dia ni selalu dengar masalah aku. Bile aku tengah sedih gado dengan orang tu, aku mesti bebel dekat dia. Punye panjang aku bebel, dia mesti dengar masalah aku. Then, lepas aku bebel, dia mesti bagi nasihat dekat aku. Bukan time sedih je aku bebel, kalau time happy pun aku nak cerita dekat dia. Haha! Tak kira la happy sebab ape pun. Dulu aku ade dua tempat aku bebel iaitu si Hairi dengan Awatif ni haa. Dah lepas ade salah faham dengan Hairi, terus aku dah tak bebel kat dia dah! So, tinggal Awatif ni sorang je yang setia. Bukan setia je tahu, dia baik, dia pandai, dia caring and paling penting dia COMEL sangat! Hehe! Bile dia senyum, mate dia yang sepet tu jadi lagi sepet. Pastu pipi dia tembam sedap kalau cubit. Nasihat saya ya Cik Awatif, harap awak akan selalu setia dengan saya. Kalau ade masalah, just kongsi dengan aku je. Heeeee. I love You

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...