Sunday, November 13, 2011

Samsung and iPhone



Assalamualaikum!
Aku ni kira beruntung sebab berada dalam keluarga yang berkemampuan. Bukan nak berlagak eh. Okay! Selama ni, ape yang aku nak boleh dikatakan semua aku dapat. Sama ada tempoh mase aku nak dapat tu lama, last-2 mesti aku dapat. Rezeki, syukur alhamdullilah! Hari tu aku mintak dekat abah nak gune iPhone 3 dia. Okey! Aku tunggu je. Last-2 memang aku dapat gune. Waaaa! Best! Ni dia!


Kelebihan dia ade macam-2! Kau nak Youtube, Facebook, Twitter, iTunes, iPod, whatever lagi lah! Semua ade. Kau tinggal click guna jari je. Everything you can search. Okey memang syok gila guna ni. Dia punya design pun okey. Comel dekat tangan aku yang kecik ni haa. Tapi sekarang aku dah tak guna ni. Abah nak iPhone ni balik. Sebab dalam ni boleh baca al-quran. Boleh zoom out, zoom in. Mula-2 memang lah berat hati nak bagi. Tapi tu dia punya, aku just guna je. Then, abah tukar iPhone tu dengan Samsung Galaxy S .



Okey dia beli ni sebab dia tergoda lepas tengok iklan dekat tv yang ade gambar telur ayam tuu. Yang telur tu nampak real then ayam tu duduk atas phone tu sebab ingatkan tu telur dia. Haha! Bapak aku memang mudah terpengaruh dengan iklan sama jugak dengan anak dia yang satu ni haa. Pantang kalau nampak something new. Dah! Lari tajuk. Heee. Okey, aku dah guna henset ni beberapa minggu je. Mule-2 memang tak suka. Sebab size dia besar. Tangan aku ni kecik. Macam tak wajar bila tengok. Then dah beberape hari tu, aku dah boleh terima hakikat bahawa sekarang aku guna phone ni. Haha! Okey, aku boleh cakap yang phone ni lagi bagus dari iPhone. Tapi sama je sebenarnya. Tapi kalau phone ni, kita tengok youtube aman je sebab takde sangkut-2! Line clear je. But I Love iPhone more.

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...