Sunday, December 11, 2011

11/12 (Negeri Sembilan)


Assalamualaikum!


Hari ni aku pergi nogri because ade kenduri kawin akak sedara aku yang tak settle lagi tuh, haha. Minggu lepas buat dekat Meru, rumah pengantin perempuan. Then minggu ni pulak buat dekat negeri rumah pengantin lelaki. Aku bangun pukul 5.30 pagi. See, how that excited you know. Haha! Bangun then tengok ade mesej "Hi, please call me back". Okay sorry, saye betul-2 tak dengar mesej masuk. >.<



Dah lepas bace tu, tertido lagi. Hihi. Pastu ibu call 6.30. Bangunlah mandi cepat-2 sebab dorang cakap bas datang pukul 7 pagi. Siap lah semua cepat-2, lastly bas nye sampai pukul 8 kot. Nasib baik sempat melawa. Haha. Naik bas aku tak makan pape pun, then dalam bas tu nasib baik ade nasi lemak, semua dapat. Hooo, sedap giler nasi lemak dia. Perut tak kosong, aku pun happy lah dalam bas. Nasib pening tak datang. :)



Kire lama jugak lah dalam bas tu, pastu kiterng singgah perhentian Seremban. What can I say, tempat tu memang ohsem! Angin dia kuat giler. Sejuk dah macam kat Genting. Eiceh, padahal genting punya pun kau belum rasa. Lebih je lu ni. Haha. Dekat sana tu, aku gatal lah nak ber-photoshoot kejap. Hihi. ;]


Ni gambar nye dekat situ. Nak pergi situ lagi lah! :D



Kalau tak caye angin ye tu tengok baju dia. Expand!
Ini cousin aku, walaupun baru nak masuk nak form1, dia lagi tinggi dari aku.
Okey, jelessss!



Ini jejaka malaya. Dua tu cousin, yang tengah tu adek aku.



Tapi yang sedihnya, dapat duduk situ kejap je. Pastu teruskan perjalana pergi Jempol. Pastu sampai pukul 12. Makan, duduk-2, sampai pukul 2.30. Balik, pergi masjid solat sampai pukul 3. Pastu terus on the way pergi klang. Okey, sepanjang jalan Kuala Pilah yang terkenal dengan jalan yang banyak selok belok tu jam. Mata aku dah lah tanak tidur mase tu. Tunggu jelah. Sampai tak sempat nak singgah kedai tepi jalan tu haa. Nak beli something ken. Tak sempat! Pastu pukul 5 baru aku tidur sampai 7. Hihi. Seronok bile dah sampai rumah!



Itu je yang aku nak share. Hihi. See you, goodbye :)

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...