Wednesday, February 1, 2012

Thank you Abah :)


Assalamualaikum!

Hari ahad lepas aku baru dapat camera baru. Abah bagi sebab ni hadiah sempena dapat 5A dalam PMR haritu. Actually, dah lama dah aku minta camera ni. Baru sekarang dapat and now I happy. Hihi, you ada? Batak pulak aku ni alahai. Macam korang semua takde ken, mesti ade lagi better than aku punya kot? Mabye?




Ni la dia, Olympus vg-140. Harga dia murah je. RM460. Niat dalam hati nak yang Nikon V1 tu. But bila tengok harga dia amek kau RM2000+ and I was like "Ohh..shit the price" Patut la lawa bukan main. Then nampak pulak Samsung Multiviews. Alahai lagi lawa kot. Harga dia RM999. But abah kata bajet 600 ke bawah je. So make decision, then aku pilih Olympus ni. Sebab dia banyak fucntion boleh guna. And aku bersyukur, dalam hati. "Eleh, camera ni buat saje-saje je, nanti boleh guna abah punya pulak D90 tuu" Hihi :D Bawah ni gambar-gambar yang di capture dari camera di atas. Okey ayat tak boleh blah.















2/2 Special Day for Us <3


Dengan memakai baju maxi dress baru aku ni haaa. Semangat gila bergambar depan Low Yat ni sambil pegang plastic bag berisi camera. Hahaha. Okey Thank You Abah :D

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...