Saturday, February 25, 2012

KFC Klang Utama




Assalamualaikum!

Harini aku pergi makan KFC dekat Klang Utama dengan dua rakan comel aku. Satu nama dia Puteri Bibi Amira. Lagi satu Siti Nur Hidayah. Dua orang ni dulu masa form 3 selalu melekat kemana pun. But now, Satu dah pergi ke Sungai Buloh and lagi satu dah pergi Setia Alam. Tapi dorang still contact, share gossip. Haha! Memang best dengan dorang ni. :3



Ini dia Hidayah. Dia ni yang sekolah dekat Setia Alam. Dia lawa.



Ini Puteri tu, dia asrama dekat Sungai Buloh. Dia comel.


Okey, kiterng lepak dekat situ lebih kurang 1 jam. Haha. Habis puas bercerita pasal semua. Cadang nak pergi pukul 3, but hujan selebat-lebatnya turun masa tu, then tunggu reda, sampai pukul 4. Dorang ni dua dua fotogenik! Kejap kejap snap picture. Pastu gelak gelak. Okey thank you sebab temankan aku makan KFC. Ngidam sangat nak makan, tu yang ajak dorang ni. Orang lain tanak pergi.



Harap dapat jumpa korang lagi, elok elok belajar dekat sekolah masing-masing tu eh. Mesti aku rindu korang! Hihi, Loveyou :)

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...