Wednesday, February 29, 2012

Pentanque




Assalamualaikum!

Nak cerita pasal haritu aku join pertandingan petang. Pertandingan tu diadakan dekat Kuala Selangor sana. Jauh kan? Yeah, memang jauh. Then masa pagi hari isnin tu, Cikgu Afandi kata ada van ni nanti datang untuk hantar kiterng but tunggu sampai 1 jam van tak datang-datang pun. Then dia datang, ingatkan van tu lawa tapi macam..... Pastu cikgu cakap laki je naik van tu, perempuan naik kereta cikgu Razak yang hantar.

Kiterng yang girls ni happy lah sebab dapat naik kereta daripada naik van yang tu. Naik Myvi cikgu Razak. Honestly, aku kecut perut je sepajang journey ni. Sebab cikgu bawak kereta laju gila. Aku dah lah tak biasa naik kereta laju-laju. Farahin kata muka aku pucat. Ohh, demm. Kiterng sampai lambat kot. Dah sampai tu cepat-cepat lah amek bahagian.

Lawan Sekolah Gombak. Kita kalah :(

Hahaha, but aku dapat sijil peringkat daerah. Kbye :p

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...