Saturday, July 21, 2012

Diri Ini Masih Belum Sempurna

Assalamualaikum!

Macam semua umat islam tahu, harini merupakan hari kita berpuasa. Yeah, sekarang pukul 8 pagi. Nasib perut aku tak mengaung lagi. (Lek ah, baru pukul 8 kot)



Bila difikirkan lagi, sekejap gila masa berlalu. Dan sekarang aku di tingkatan 4. Tahun yang mana aku terkejut dengan subjek yang susah-susah such as Kimia, Fizik, Add Maths. Itu belum ambil biologi lagi. Biol nanti otak aku. Berbanding dengan PMR dulu, alah kacang jeeee. (Kacang kacang tapi tetap tak dapat straight's A). Wkwkwk. Tapi aku suka baca buku bio bila ada masa lapang. Heheehe. Sebab kita boleh tahu kebesaran Allah mencipta makhluk itu macam mana. 


Jadi, memandangkan aku dah berniat untuk Ramadhan kali ini untuk mengumpul pahala banyak-banyak. Aku ingin meminta maaf kepada semua pihak. Sama ada kesilapan aku itu sengaja atau tidak disengajakan. Aku tahu, aku taklah bagus sangat. Well, tak ada yang sempurna di dunia ni. Sebab itu aku nak improve to be better. I'm sorry. Muah! (gedik habisssssss) 


Ujian Setara 2 dah lepas. Yang menanti sekarang ialah final exam. Tahun depan. SPM. (omak! SPM hoi....) Penentu masa depan. Ujian Pertengahan Tahun haritu pun aku ada 1[G] 1[E] 2[D]. Untuk subjek Kimia, Fizik, Matematik, Matematik Tambahan. Yang C+ tu In Sya Allah aku nak tingkatkan. Peratus juga perlu dinaikkan. Jadi, moral disini. Form 4 jangan nak 'honeymoon' sangatlah kan. Nanti jadi macam gini. Ohh tidak, terasa nak patah balik masuk darjah 1 belajar ABC dan dapat markah semua 100%. (T.T) 


  "Sesungguhnya, aku ini masih belum sempurna. Masih banyak perlu diperbaiki. Masih banyak ilmu perlu diterokai. Aku berharap agar dapat menggembirakan ibu bapaku. Memperoleh keputusan yang lebih baik. Aku sayang mereka."



No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...