Saturday, July 7, 2012

Dia dah setahun.

Assalamualaikum!

Hai. Rindu saya tak? Heheheee. Harini nak update pasal baby. Who love baby? Saya suka. Mak saya kan jaga budak kan. Pastu budak tu comel. Macam apa je ayat aku. Okey, straight to the point. Baby mak saya jaga tu lelaki. Nama dia Arryan Muaz. Cina ohh. Mata sepet.


Itu dia. Dia masuk setahun pada 25/6 lepas.

Happy gila bila orang melayan dia. Sampai air liur tu asyik meleleh je. Manja sangat dia ni. Kalau orang tak dukung nanti nangis. Gedik habis. 


Yeah. Dia memang suka gigit kamus Bahasa Arab ni. Selak-selak buku. Haish. Dia buat aku penat setiap kali jaga dia. Btw, dia baru dapat kaki. So, memang kalau bergerak tu dah laju la kan. Terlepas pandang sikitje dia dah jauh. Hayoo.


Tengok tu habis semua benda dia nak jelajah. Haha. Muaz comel! 

Bye. Assalamualakum. 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...