Sunday, November 4, 2012

Entri Jameela

Assalamualaikum.




Hai semua. Entri kali ni aku nak promote pasal satu program tv yang sangat berfaedah dan berinformasi. Yes, aku ternampak promo dalam tv channel Astro Oasis, ternampak Maria Elena tu. Siapa tak kenal Blogger terkenal tu kan? She so funny. Kalau tak kenal pergi google cepat-cepat. Dah ternampaknya muka Maria dalam tv tu, terus aku rasa berkobar-kobar nak tengok program tv ni. Hehehehehe.

For me, program ini sangat berguna kepada muslimah-muslimah dia luar sana. Nama pun 'Entri Jameela' dan jameela itu maksudnya cantik. So, memang sesuai sangat dengan muslimah yang ada pada zaman sekarang ni. Dimana muslimah yang mementingkan kecantikan, ilmu, dan kerja. Wanita berjaya lah senang. Program ini dihoskan oleh Abu Talib bersama tetamu jemputan. Bersiaran pada hari Ahad, 7.30 malam. 

Kalau nak tahu lebih lanjut, tengoklah program ni. Mesti korang suka. 
Assalamualaikum. :) 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...