Wednesday, November 28, 2012

Minggu Busy Aku.

Assalamualaikum.

Cuti aku dah start dari awal bulan sebelas haritu. Sekolah lain lambat, sekolah aku awalkan cuti. Hehe. Dan akibatnya, mengikut kajian 99% pelajar-pelajar SMK Taman Klang Utama dilanda penyakit kebosanan yang melampau duduk di rumah. Ada sesetengah yang besarkan saiz badan, yang pi kerja (yg ni tak bosan la kot), ada yang online fb, twitter 24 jam. Ada yang baik sikit tolong mak jaga baby kat rumah macam aku ni. Ahaks. (tunduk blushing).

Pada minggu lepas, bersamaan 10.11.12, telah berlangsungnya majlis pernikahan antara Marul dan Eicah. Yea, family dah makin besar, berkembang. kembang. kembang.... Syukur Alhamdullilah. Sekali lafaz je. Aku tabik kat abang sedara aku ni. Depan tok kadi rilex je, bila depan isteri gigil-gigil. Hahahahaha. Kagum bro.

Ini dia. Serba putih dua-dua.

Dah lepas nikah, esoknya majlis bersanding. Kiterng datang pukul 1 tapi terpaksa tunggu satu jam sebab geng kompang datang lambat. Pukul 2 baru sampai. Nasib baik tunggu dalam surau sejuk ada aircond. Even tak pasang aircond pun dah sejuklah. Hehehe. Tema dekat pihak perempuan warna biru.

Cantik kan? Abang Arul ru baru 22 tahun dan Kak Eicha baru 19 tahun. Tapi tinggi lambai. Mabye sebab heels dia kot. Nampak matang. 

Masa dekat Shah Alam ni aku tak dapat makan sangat sebab aku photographer. Makan pun ambil sikit-sikit pengantin punya. Buahlah, daginglah. Tak makan nasi. Walaupun lauk kat situ mengoda. Sedih.......... Selesai pihak perempuan minggu depannya tempat lelaki pula. Tema warna merah. Dan aku sekali lagi jadi photographer. Memang job aku pun. Hehehe. 

Ini semasa nak berarak. Tapi stop kejap sebab nak tunggu azan zuhur. Pengapit perempuan tu nama dia aku lupa. Lawa gila. Dia karaoke pun sedap. Comel. 


Selingan. Banyak lauk yang dihidangkan. Aku bila nampak orang makan macam sedap je, mulalah nak makan juga. Tak mahu kalah. Perut saiz S je. Semua nak sumbat. Sedap koktel macik aku buat ni. 

Thank you for reading this entry! :)


No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...