Saturday, December 15, 2012

Purikura.

Assalamualaikum.

Aku ada story nak share. Cerita ni dah dua hari berlalu. Pada tarikh 12.12.12 haritu. Tak adalah terlewat sangat kan? Masih segar bugar lagi. Memandangkan tarikh tu ramai orang buat plan, aku pun nak buat plan juga. Keluar ke JJ! Tapi plan lama dah ada, cuma duit, masa yang tak ada.

Macam biasa aku keluar, tengok wayang, tengok kedai baju, makan. Aku tengok cerita Wreck It Ralph. Comel gila. Hihihi. Dah lepas tengok wayang, aku pergi ke tempat token. Plan tak nak main game apa-apa kat sana. Tapi bila nampak box Purikura ni cepat-cepat suruh adik beli token. Tahu tak Purikura? Print Club!

Memang boxnya macam ni. Cubalah try. Mesti ketagih! -Google Image.

Sebelum masuk beli token dulu. Masukkan token, pilih tema yang korang semua suka. And tiba masanya untuk snap! Bila dah berhabis daya membuat memek muka comel dalam box tu, Korang boleh pergi ke tempat edit. Editlah sesuka hati korang semua. Tapi ada limit masa. Cepat-cepat!

Ini sesi mengedit. Memang sungguh comel! -Google Image

Bila dah selesai edit, korang kene tunggu a second sementara gambar diprint. Bila dah keluar, korang boleh tatap muka comel korang lama-lama. Hehehehe. Bagi yang gila camera, pasti korang merasakan situasi macam ni "Arghhhh! Tak puas! Nak lagi nak lagi!" Tak percaya? Pergi buat. Lol.

Ini gambar kami. Yeah! Yang belah kiri tu 13 ringgit dan hasilnya lebih cantik. Yang belah kanan 12 ringgit.


Jeles tak? Pergi ke mall korang yang ada box Purikura ni. Tapi jangan lupa sediakan duit banyak-banyak! Elok pergi dengan kawan. Baru seronok! Sekian saja, Bye. :)

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...