Thursday, December 29, 2011

Abah nak bagi hadiah!




Assalamualaikum!


Okay, so excited bila abah cakap abah nak bagi hadiah. Sebab ape nak bagi hadiah? Actually abah nak bagi sebab aku dapat 5A 3B dalam Penilaian Menengah Rendah (PMR) baru-baru ni. Haha. Haritu dia dah bagi 50 ringgit. Aku sayang nak guna duit tu. Sebab aku bila dah guna duit ni memang tak ingat ape. Boros, then mesti nak beli topup 10 ringgit tu haa. Haihh. So, aku sekarang sedang melupakan pasal duit. Act, buat-buat lupa. Haha!



Korang nak tahu tak abah aku nak bagi apa. Hihi. Abah nak bagi camera. And I was like...ohh, my dream come true nak memiliki camera personal. Hak milik sendirian berhad. Hohoo. Tadi saje lah aku bukak web camera-camera ni kenn, then abah nampak. Abah tanya "yang nikon 1 v1 dalam tv tu brape sen kak?" Lebih kurang macam tu lah ayat dia. Pastu aku memang dah confirm harga yee sebab sebelum ni pernah tengok dah harga dia. Terus aku cakap "2 ribu ke atas bahh" Bapak aku cakap, baik beli yang macam D90 kite tu ken, aku iye kan je. Tetibe abah cakap, "nanti abah klim duit OT abah , beli hadiah camera kat kau" Then aku, errrr -,- Haha!


Ini dia Nikon 1 v1 yang berharga 2 ribu ke atas.




Ni Nikon D90 punya body. Mabye seribu dah dapat kot.


Abah cakap beli body D90 ni haa. Sebab dekat rumah ade dua lens dah. Beli body jee. Jimat sikit ken. Then aku cakap jual yang Olympus punya camera ni..


Ni Olympus tu haa. RM999

Aku cakap jual yang ni. Sebab abah bukan guna dah pun. Aku pun tak suka guna ni. tak best. Gambar ye tak berkualiti. Tak tahu la kalau taste aku memang nak yang mahal je -.-. K, tu je yang diuar-uarkan. See you :)

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...