Saturday, December 17, 2011

My 2012 Sweet Room

Assalamualaikum.
Hai! Hari ni aku nak update pasal bilik baru aku. Actually bilik tu dah dari bulan 11 haritu cat. Tapi baru sekarang nak update, bagitau ken. Haish, ni semua sebab penyakit malas nak update entry okey. Cadang memang nak update dari bulan 11, but sekarang baru ade feel nak update. Heee, :)
Aku excited sebab bilik baru aku ni colour pink. And I don't know why kenapa pilih pink. Mula-mula nak colour blue, like baby blue macam tulah. Then datang kedai, nampak warna pink. Cantik pulak ken, so, akhirnya aku pilih lah colour pink. Dua colour aku beli. Bukan aku beli, my father yang tolong belikan. Haha.. Satu colour pink pekat, satu colour pink cair. Hasilnya sungguh ohsem. Like this..
Ini gambar bilik aku. Yang tepi tu sibuk je.
Ini meja belajar aku. Berselerak sikit sebab baru balik jenjalan. So beg letak merata je. Haha!
Itu tong sampah favourite aku. Haha. Polkadot. Heee
Itu cermin favourite aku jugak. Haha

Lastly mesti ade gambar owner. Haha. Okey, gambar ni nampaknya macam terlampau gedik je kan. Haha. Takpelah, just for fun je. Perasan tak ade dua jam. Hihi. Okey, that's all for this entry. See you guys. :)

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...