Saturday, March 3, 2012

Kenduri Kahwin |




Assalamualaikum!

Nampak tak aku pegang baby tu? Hihi. Actually, tu Baby Muaz. Nama dia Muhammad Aryan Muaz. Muka dia comel sangat sampai dia malu pandang camera. Haha. Okey, time ni nak hantar dia balik rumah dia. Sebab kiterng nak pergi Shah Alam. Ade kenduri, nikah pulak tu. Sepupu aku yang nikah ni, but aku tak ingat nama dia. Sebab kiterng macam tak rapat sangat.


Dengan sekali lafaz je, dorang dah sah menjadi suami isteri. Bila tengok dorang nikah, aku pun teringin nak nikah. Haha. Tapi dorang ni kenal dah 9 tahun dah dari matrixkulasi. Then, habis belajar, kerja baru kahwin. Sweet kan? :D

Banyak kan hantaran ye? Yang biru tu dari pihak laki, pastu yang pink tu dari pihak perempuan.


Then kiterng balik pukul 11.30 sampai rumah pukul 12 malam. So sleepy. Bye

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...