Wednesday, June 27, 2012

Enjoy gila

Assalamualaikum!

Aku ada post kat twitter tadi pasal aku nak post about dikir barat malam ni. Kalau sapa yang perasan la. Sebenarnya dah dari Ahad aku nak post. Tapi.....aku perlukan masa untuk rehat. So dah tertangguh.

By the way, Sabtu lepas telah diadakan Hari Puteri. Bagi puteri islam. SMK Convent jadi tuan rumah. Banyak pertandingan yang dipertandingkan. Antaranya dikir barat, hias kek, memasak, penulisan kreatif, tokoh puteri dan banyak lagi. Aku dah join dikir puteri. Do you believe? Must! Hihi


Okay gambar Amy jadi intro. Masa ni kami baru je sampai. Then tunggu sambil berdiri. Menunggu Ustazah pergi daftar. Kami pakai kuning. Lari tema. Tapi persembahan kami yang paling enjoy, paling gempak wa cakap.


Ini Kie Hairuman yang sebelah kiri. Bersama Kamila J. sebelah kanan. Dorang ni fun gila. For your information, aku ni secret admire Kak Kamila. *malu* Sebab apa tahu? Sebab dia ni orang nya happy gila. Tak pernah nampak dia sedih lagi. Dah lah comel. Kie pun sama. :)


Ini pula Roziah. Yang over muncung tu Bahirah. Haha. Comel. xD


Pastu jalan punya jalan, terserempak Aqila. My bestie ever! Sebenarnya dah terjumpa dia masa aku makan kat kantin. Tapi masa tu aku tengah makan so tak dapat layan. Then, call dia cakap nak jumpa. Dia masuk pertandingan hias kek.


Ini kek Aqila. Dia join ni dengan kawan dia. Setiap sekolah hantar dua orang. Dia dengan Rachel. Eh, betul ke aku eja nama dia? Dia comel, kecil je orangnya, molek. Pandai melukis pula tu. Uhhhh....


Bahirah dan Aqila.


Rachel tutup muka. Ter ke sengaja? Haha. Susah nak dapat gambar dia. Ngeeeee.

Walaupun dapat no.4 dikir barat. 
Takpa. Asal kami enjoy. 
Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...