Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru.

Assalamualaikum!

Hai. Baru tadi selesai sambut Hari Guru kat sekolah. Tahun ni tahun last aku sambut hari guru kat sekolah. Sedihnyaaaaa! Hmm, kalau dulu sekolah rendah, tiap kali sambut hari guru je mesti ajak ibu pergi kedai 2 ringgit borong hadiah untuk cikgu. Setiap cikgu mata pelajaran mesti nak bagi hadiah. Itu dulu lah. Sejak masuk sekolah menengah makin kurang hadiah bagi kat cikgu. Kesian cikgu.

Ini kad dan hamper untuk guru kelas aku. Kad tu cantikkan? 100% home made. Dibuat oleh mak aku dan dibantu oleh aku sendiri. Kreatifkan kepala mak aku ni. Apa dia buat semua cantik. Hamper tu pun mak aku buat. Dia beli tepung goreng pisanglah, sirap, teh boh, cawan(recycle dari wedding's gift), dan etc. Kesimpulannya, mak aku bagi banyak barang dapur. Sayang ibu!

Tadi aku dengan geng kawad NGO aku buat persembahan. Siap nyanyi lagu Jeerypah by Aizat lagi tau. Memang happening gila masa nyanyi. Even budak-budak gelak sebab mabye kelakar kot tengah kawad tetibe nyanyi. Tapi ada aku kesah? Ini persembahan kiteorang kay.

Comel je semua pakai pink kasut hitam. Mihmihmih. Faeqah jadi conductor untuk koir.

Lepas tu guru-guru potong kek! Ada dua kek besar. Dan ianya kek coklat! Tapi budak-budak tak dapat. :(

Lepas tu ada game untuk cikgu-cikgu join. Bersuka ria. Aku malas nak masukkan gambar lagi. Hehehe. Cukup sampai disini saja yaa. Aku pun dah penat nak cerita panjang-panjang. Toodles! Bye!

Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...