Saturday, March 10, 2012

Holiday!




Assalamualaikum!

Tengok muka kat atas tu! Punya excited muka dia sebab holiday dah datang! Tetiba je aku rasa bosan sebab exam dah abis then terus holiday. Haha. Okey. what is your plan for this holiday? :D

Bagi aku, plan aku banyak for this holiday. Aku nak shopping, aku nak keluar jalan jalan dengan kawan kawan aku yang baru balik asrama tu, then aku nak homework aku yang tertangguh-tangguh tu semua siap! Haha. Banyak hw tak siap lagi. Adakah ini ciri-ciri seorang pembimbing rakan sebaya? What do you think? Hihiw :3


Okey. korang nak tahu satu cerita baru tak?

Ini dia.

Adek lelaki aku baru je dapat fixie dari En.Yahaya yang baik hati. Eee, seriously aku rasa jeles. Harga dia RM4++. Sama macam harga camera aku. Aku balik tuition then mak aku cakap "tengok bapak kau bawak basikal adek kau kat rumah" Terus aku rasa jeles. Dah la colour purple. Untunglah adek hoi. T.T

K,Bye.


No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...