Wednesday, March 14, 2012

Handphone

Assalamualaikum!



Tengah hari ni nak share pasal handphone aku ni. Now aku ada dua henset. Satu yang Sony Ericsson macam kat atas ni haa. Aku dah lupa nama dia apa. Sebab dah dua tahun kami bersama. Haha! And dia sangat setia dengan aku still now. Dia memang tak majal still sekarang. Elok je. Mabye aku pandai jaga dia kot. Henset ni hadiah harijadi bapak aku bagi sempena harijadi yang ke-14. Form 2! Lagi satu yang ni haaa


|
|
|
V


Yang ni iPhone3. Actually, ni bapak aku punya dulu. Tapi dia dah tak guna. So, dia bagi kat aku. Okey, iPhone ni memang best la. Tapi...

Aku nak Balckberry Torch ni :/


K, Bye. Nak pergi tuition.




No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...