Friday, March 30, 2012

Ujian 1





Hello everybody.

Mabye dah lambat bila aku nak share pasal result ujian 1 aku ni ken. Okey, keputusan ni aku tak tahu lah nak cakap apa. Okey or k.o. Mabye okey. Let see this.:>


See, yang aku bulatkan tu actually ade error dekat situ. Markah kimia aku yang sebenarnya 52 je. Tetibe pulak naik 74. What this?! Haha. Nanti tanya cikgu balik la. See, result aku syukur alhamdullilah elok. Tapi ada satu failed. Add maths! Fyi, dalam kelas aku hanya 3 orang je yang lulus add maths ni. Paling tinggi 43. Cikgu kata takpa kene ada usaha lagi. Buat latihan banyak-banyak. InsyaAllah boleh.

Actually, aku kecewa dengan markah fizik kimia. What must I do is do revision more. Hmm.

Just this I want to share. Kbye. :)

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...