Friday, March 16, 2012

Jalan



Assalamualaikum!


Okey gambar kat atas gelap. Tapi nak masukkan jugak! Haha. Semalam aku keluar dengan sepupu aku tu. Yang pakai baju biru tu. Nama dia Siti Norhaliza. Glam tak nama tu? Actually, saya keluar dengan buah hati aku sekali and kawan kiterng lagi dua orang. Tapi dorang main bowling, aku and sepupu ni pergi karaoke sekejap! Heee.


Kiterng karaoke sampai sepuluh lagu. RM3 dapat lima lagu, so sorang bajet 3. Lagu yang terakhir kiterng karaoke mestilah lagu dari Justin Bieber my feberet. Hihi. Time tulah turn volume kuat-kuat. Then dah puas menyumbangkan lagu, kiterng pergi meet dorang kat tempat boling. Tapi takde gambar. :(


Then, kiterng pergi Centre Point pulak, tadi kat Klang Parade. Dekat CP, kiterng tengok Adnan Sempit 2. Yang sedihnya, Adnan Sempit yang kedua ni tak berapa nak best la. Tapi okey la.


Actually, sebelum cerita ni start ade masa lagi 2 jam. So, lelaki-lelaki malaya tu nak pergi main ps2 dekat ground floor. Kiterng berdua pulak pergi shopping cuci mata! Haha. Jalan sana sini sampai 2 jam, sampai melecet kaki den. Pergi 7E, beli plaster dengan jajan sekali.

Ini Note yang lekat-lekat tu, Comel. RM2 je!

Ini gelang yang menarik perhatin aku. RM3.90

Bukan tu aku saya beli, ade lagi satu, baju polkadot, tak snap gambar pun baju tu, Now, sedang basuh dan dijemur. Takpe, nanti aku pakai aku tunjuk kat korang eh. :]

Malasnya nak buat hw. Kbye! :]

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...