Wednesday, April 11, 2012


Assalamualaikum!





Harini aku pergi ke Centre Point. Sempena cuti pertabalan sultan ni, semua kaki kerajaan diberi cuti satu hari. Okey fin, satu hari je? K. Actually, aku bukan sesaja nak keluar ni, aku kene cari katalog pasal ict. About desktop, camera, netbook, tablet pc, handphone, and others. Then semua katalog tu, kene letak dalam satu fail, then hantar kat cikgu for markah mid year ke, final. Aku lupa.


Aku pergi harini ditemani adek ku, dan Nur Bahirah. Kawan baik aku you know. Masa nak pergi tu cadang nak naik bas dengan Bahirah, tapi kakak dia nak hantar. So, tunggu la dekat buaian.

Sementara menunggu,

Ini baju baru saya.


Kebetulan lalu, nampak ada jual cd longok-longok. Murah je, RM5 satu cd.


Lepas tu, kiterng pergi KFC.

Acctually, sebelum makan KFC tu, kiterng jalan-jalan dari kedai ke kedai dulu. Kedai yang mesti kiterng pergi ialah kedai 2 rggt. Hihiw. Murah and menarik semua barang dia. Jom tengok aku beli ape. :>

Blink Pen. RM2

Mekanical Pencil. RM1. Comel!

Ini stiker domo. Bahirah yang bagi.

That's all. Kbye. Esok sekolah. :)

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...