Saturday, April 28, 2012

Memang Penat.

Assalamualaikum!

Penat sungguh wa rasa harini, tapi wa tetap chill. Pagi-pagi hari sabtu ni aku dah kene bangun sebab ada latihan kawad dekat sekolah. Dari pukul 8 sampai 12. Bukan harini je, tapi tiap-tiap hari sabtu tau and hari jumaat lepas balik sekolah. Seronok rasanya bila dah pandai berkawad. Abang-abang senior pun sabar ajar kiterng. Memang tak rasa menyesal kalau datang. Hiw hiw.

Okey! Disebabkan hari khamis lepas memang cadang nak tengok wayang tapi sedih sebab tak jadi. Tak ada teman. So, harini aku nak balas balik! Nak tengok wayang jugak! Haha. *ketawa bangga.




Okey, aku tengok cerita BATTLESHIP. Cerita ni memang gempak habis aku cakap. Otak director yang buat filem ni luar biasa. Imaginasi dia berlambak. Aku tak tahu lah nak cerita betapa gempaknya cerita ni. Haha. Bagi yang dah tengok cerita ni memang cukup paham dengan perasaan aku. Memang tak rugi. And cadang nak tengok Madagascar 3. Tapi tak keluar lagi.


Btw, harijadi aku dah nak dekat. :P 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...