Monday, April 16, 2012

PPAS




Assalamualaikum!

Semalam aku telah pergi ke Pepustakaan Shah Alam yang baru tu. Actually, memang nak update dari semalam tadi pc buat hal. Errr.

Okay, semalam hari ahad memang hari rehat aku setelah 6 hari bersekolah termasuklah sabtu ada kawad. Wa penat tau. Tapi bila dengar adek nak pergi perpustakaan ni, terus sibuk nak join. Adek nak pergi perpustakaan ni dengan kawan dia. Bapak kawan dia yang hantar naik avanza lagi. Bila cakap pasal perpustakaan baru ni, teringan kat kawan aku sorang ni, Bahirah. Dia dari haritu nak pergi so, kiterng ajak dia sekali. Hihiw.

Bahirah memang rajin belajar.

Aku datang perpustakaan ni memang takda nawaitu nak belajar, nak tengok-tengok tempat je tujuan asal. So, kerja aku just jalan-jalan ke seksyen buku, carik buku best. Belek-belek, then snap picture. Itu memang aku.


Thank you for this gift.


Kerusi dia lembut hoi.


Ini kalkulator Bahirah. Haha


Berapa banyak mentol lampu bangunan ni ada?


Even aku tak amek bio dah, aku suka baca buku bio.


Pastu kiterng pergi makan kat cafe.



Aku makan Nasi Ayam Halia. RM4.50


Ice Blended Cappucino. RM2.50


Ini kawan adek aku. Memang crazy habis gila la dorang ni.



Lepas tu, snap picture lagi.


Ini gambar last for this post.


Memang seronok la keluar kali ni! :D

K sekian. Have a nice day.




No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...