Thursday, April 12, 2012

Teman baru.


Assalamualaikum!

Setelah pulang dari sekolah, even penat ke tak penat, aku mesti jumpa kucing-kucing yang ada di sekitar rumah aku dulu. Even penat balik sekolah, kalau nampak kucing aku akan segera kembali cergas! Hihiw.

Aku ada kawan baru sekarang. Dua ekor lagi. See that picture! (atas). Nama dia Upin and kembar dia lagi satu, Ipin. Comel kan? Actually, Mama dorang ni haritu melahirkan empat ekor anak kucing. Tapi sekarang yang tinggal hanya dua ekor. Its okay.

Ini Ipin.


Ini Upin.

Yang membezakan dorang hanyalah tanda hitam di kaki. Yang seekor ada kaki warna hitam penuh iaitu Upin dan lagi satu takda. Warna dia mix. Macam kat atas ni. Comot. I hope that these kitten will occupy me everyday. I love you.

Actually, kemarin baru dapat baby lagi. New kittens! :D

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...