Saturday, April 21, 2012

Entry Malam Ini

Assalamualaikum!

Tugas sebagai seorang pelajar amatlah berat. Setiap pelajar memang perlu bertanggungjawab ke atas tanggungjawab masing-masing. Seperti biasa, tiap-tiap tahun mesti ada exam. And now, exam is coming on 10/05/2012. Kira-kira 2 minggu setengah dari sekarang, aku kene ready.


See, this my schedule for the exam. Banyak betul subjek nak kene cover elok-elok. Its okay, habis je exam tiba pulak birthday aku yang ke-16. I'm getting 16 yaww. Hew hew. 

Bukan study je nak kene cover, kawad pun you know. I'm now is super busy person! Haha. Ayat aku tak boleh blah. Nak ngah je. Setiap hari aku sibuk! Sibuk! Sibuk! But, ada masa online lama-lama. Weird. -,-



See, homework semakin hari semakin increase. T^T

Homework banyak aku tak buat lagi. Powerpoint for presentation ICT pun tak buat lagi. Ya Allah! Kenapa aku ni malas sangat? Kau jauhilah aku dari gangguan syaitan yang selalu nak kacau aku bila nak buat homework or revision. Amin. Btw, aku ada lagi satu story nak share. Let see this. 



 I got two pencil cases. Lawa kan? Actually, benda ni free je dapat hadiah abah beli susu HL tu. Ahakss. Satu aku punya, then lagi satu aku dah bagi Si Dia. Okey aku rasa tindakan aku ni boleh dikatakan sweet. Yaa, mabye? Haha. And pencil case kiterng memang mesti kene ada satu keychain tulang ikan that he bought from Langkawi for us. *wink 



This is it! Aku punya yang ni, dia punya warna silver. Okey, comel. 

Itu je aku rasa aku patut share, now banyak kerja aku kene buat. So, Bye! <3

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...