Sunday, May 27, 2012

Hari Guru

Assalamualaikum!

Hari Jumaat lepas sekolah aku ada buat sambutan Hari Guru. Selepas 3 minggu berperang dengan kertas exam kini tiba masanya untuk merehatkan otak. Sambutan hari guru kali ni tak berapa nak fun bagi aku. Sedih. :(

Takpalah. Aku harap tahun depan lagi meriah sempena tahun last aku nanti. Form 5 sudah tahun depan. Aiyokk! :O

Bersemangat hias kelas bagai. 

Conteng-conteng whiteboard. 

View dari kelas aku kat atas. Masa ni cikgu semua sedang bersukan-neka. 

Then cikgu datang kat atas bawa kek untuk kami. 

Kek aiskrim. Yummy :3 

Yeahhhhhh! :D 

Cikgu Haslina. 


Okey, malas nak cerita pepanjang. Hihiw :D 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...