Monday, May 14, 2012

Hari Ibu

Assalamualaikum.

Pagi tadi jawab paper sivik dan sejarah. Ya Allah, sivik senang sangat even tak baca buku pun. Haha. Bajet, nanti kang markah low juga. Sejarah pula tadi paper 1 senang la tapi paper 2 agak terkilan sedikit sebab aku ni baru masuk form4 tahun ni. So, apaila menjawab soalan esei tu tak berapa nak mahir. Boleh pula tadi diberi cubaan yang betul-betul mencabar. Masa setengah jam sebelum habis tu, perut aku diserang sengugut. Omaigad! Rasanya hanya orang perempuan dan Allah saja yang tahu. Terus jadi blank masa tu then serende dengan paper tadi.

Eh, aku bukannya nak cerita pasal exam tadi. Tercerita pula dey. Okay straight to the point. Aku nak cerita pasal Hari Ibu. Tu haa, siap highlight lagi supaya tak lari tajuk jauh-jauh. Okay hari Ahad bersamaan hari ibu lepas aku dengan whole family aku sambut hari ni. Disebabkan nenek aku la yang paling tua, dia juga lah yang melahirkan semua makcik-makcik aku ni so kiterng sambut dia. Hihiw.


Fuyoo! 3 kek. Disumbangkan oleh macik-macik aku yang baik hati. Kek coffee yang ada bentuk love tu paling aku suka. Sedap gila. Yang kek coklat gambar second ni tak berapa nak ngam dengan tekak aku.


Ini nenek aku. Umur dia 78 tahun. Dikurniakan 15 orang anak (dua telah meninggal dunia). Semoga panjang-panjang lagi umur nenek aku ni. Semoga berada dalam keadaan sihat sejahtera selalu. Ikhlas dari cucu ni. :)


Ini jamuan kiterng. Sangat simple miple tapi mengeyangkan. Actually, aku yang makan sikit sangat. Maklumlah perut kecik.


Ini anak sedara aku. Yang tengah tu anak buah aku. Suka gambar candid-candid ni. 

K, itu je nak story. Study math. Bye :D 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...