Sunday, May 6, 2012

Lawatan

Assalamualaikum!

Pada 5 Mei 2012 bersamaan hari khamis haritu aku pergi ke PWTC ikut rombongan sekolah. 3 bas kiterng pergi. Aku naik bas yang ketiga, takda membe sangat dalam tu. India je banyak dalam tu. Majoriti -.-


See, jem pada awal pagi. 

First, kiterng pergi Pusat Sains Negara bukan Petrosains okey. Ni lain punya. 


Selepas turun dari bas. Semua excited! 


Bestie saya Forever! 

Ini keadaan di dalam nyaa. Cool.

Bila try benda ni. "Woah! aku ada cakra" 

Fuyoooo! Tengkorak dia je. K

Lepas tu, kiterng pergi taman rama-rama. :>

Lagi gambar bersama bestie saya dia taman rama-rama. 


Then kiterng pergi Kraf Tangan. 


Pastu pergi PWTC, sayang nya takda gambar. K, Bye.


No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...