Monday, May 28, 2012

Thanks to all

Assalamualaikum.


Hari ni seperti mana yang semua orang tahu. Harini merupakan harijadi aku yang ke-16. Well, aku rasa banyak kenalan aku yang dorang punya harijadi pun jatuh pada hari ni. 28 Mei. Tarikh bermulanya sejarah dalam hidup aku. Dalam lebih kurang 4 orang sama birthday dengan aku. Okey! Happy Birthday to you all!

Btw, aku berterima kasih kepada Allah kerana telah memberikan aku hidup selama ni. Diberikan masa untuk bertaubat kepadaNya. Aku sedar. Banyak dosa atau kesilapan yang pernah aku buat. Aku sedar. Aku hanya manusia kerdil yang biasa. Siapalah aku.

Terima kasih juga kutujukan kepada ibu bapaku. Tadi Abah doakan aku. Dia doa. "Semoga akak jadi orang yang berguna, dimurahkan rezeki. Semoga sejahtera selalu." Okey aku terharu. Apabila mendengar doa abah untuk aku. Yaa, kita pun akan selalu mendoakan abah dan ibu semoga diberi kehidupan yang lebih  panjang bersama kita. I love you.

Kepada kawan-kawan di Facebook dan juga Twitter. Terima kasih kerana telah memeningkan kepala aku. Haha. Mana tak nye. Kelam-kabut aku bila online je. Tup tap tup tap notification masuk. Chatbox pun tak senyap. Sampai pening den you know. Btw, Thanks sesangat. *terharu.

Bukan itu saja.

|
V
See yaa. Kau boleh bayangkan? Itu belum wa jadi hot. Eiceh! (berlagak)


Ada lagi satu. Yang ni bagi aku dah sweet gila dah. Hahaha. Aku rindu kau Aqilaaaaaaaaaaaa! :< 

See! Sweet kan? :D 

Ada lagi sorang yang special bagi aku. Dia wish tahun ni 4 kali tak silap. Tahun lepas 5 kali. Heeee. Thank you, Ridhwan Haziq. :3. Aku tengah tunggu kembar wish kat aku ni. Dorang kat Terengganu. Eh wei kembar, aku dah rindu korang. Jeles pun ada juga ni sebab korang dapat pergi holidays. 

Okey! Lagi sekali aku cakap. 
Terima kasih kepada yang wish to me. 
Bye! Selamat malam :)

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...