Tuesday, November 19, 2013

I ada jumpa blogshop. Baik punya!

Assalamualaikum.

Hai. Good morning uolls.

Aku baru je bermandi peluh mengemop tingkat atas. Sidai kain sikit. Basuh selimut dengan cadar bilik aku. Now ambil masa sikit untuk rehat. Sambil minum Nescafe Mocha which is my all time favorite. Lepas ni nak study for paper esok pula. Agama Islam. Then Add Maths. Doakan aku okey? Add maths tu takat lulus pun okey. Agama aku target A+. InsyaAllah.

By the way, hari tu aku belek-belek facebook. Then aku jumpa satu blog shop yang best. Sekarang dorang tengah buat off RM8 sampai 20 November 2013. So crab it now. Banyak dorang jual. Semua baju-baju Korea which is so cute!

Banyak dorang jual tau. Kalau tak percaya pergi tengok. http://www.sf-stylez.com/

Ini contoh-contoh baju yang aku suka. Simple. Kantoi layan lagu Tegar. Hehehehe. Melayan adik Muaz nak dengar sangat........ "aku yang dulu bukanlah yang sekarang. dulu ditendang sekarang ku disayang" 



See yaa. XOXO. Teruskan membaca blog saya kay? Bye. 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...