Friday, November 15, 2013

SPM oh SPM.

Assalamualaikum.

Tanggal 6 NOv 2013 mencatat sejarah dalam hidupku. Hari dimana aku menduduki peperiksaan SPM. Dimulai dengan paper BM (6 Nov) dan berakhir dengan paper ICT (4 Dec). Lama kan?

Pengalaman Hari Pertama. 
Aku datang lewat sikit dalam pukul 7.30 macam tu. Aku datang lewat konon-kononnya nak hilangkan cuak. Tapi, cuak juga dalam minit-minit terakhir sebelum masuk dewan. Laju jantung aku mengepam darah. Terasa sejuk di jari tangan ku. Segala notes masa tu memang tak masuk. Tapi aku try chill juga sebab aku fikir, "this is it. apa aku buat, itu hasilnya". I believe that I can.

*bersambung.........

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...