Sunday, June 3, 2012

A Gift

Assalamualaikum!

Sebenarnya memang dah lama nak update pasal gift ni. Tapi masa amat mencemburui saya. Plus saya tak ada mood bila got free time. Haih! Macam-macam lah aku ni. Okey, macam yang semua tahu. Birthday aku jatuh pada 28 Mei lepas kan? So, memang afdal lah kalau dapat hadiah kan. Haha.

Nur Bahirah Badarudin. Kawan aku yang memang setia sehingga sekarang. Dari Tadika Kemas kenal. Sekarang hampir 11 tahun hubungan ini terjalin. Hihi. Dia seorang yang sangat sweet. Dia juga seorang peminat Korea or K-pop yang tegar! Haha

Ini tudung bawal merah dengan chopstick tak silap. Tak sure lah sebab tak buka tengok lagi. Memang tanak buka. Sayang. Hiii. 

Asam! Hmmm, sedap! Disebabkan dia baru pulang melancong dari Terengganu, dia belikan aku asam ni. Yang sedihnya, aku tak dapat makan bebanyak sebab dah habis. Adik-beradik kebas. Waaaa T.T

Ini dia tudung merah. Sungguh ohsem! Warna faberet. :)

Ini dia tudung tu. Tetiba je selit gambar ni kan? 

Pastu! Petang tu juga dia ajak aku pergi tengok wayang. Cerita "Aku Ada, Kau Ada". Dia belanja aku tengok cerita tu. Okay lagi sekali terima kasih! Heeee

Yang tudung hitam tu Bahirah! Yang sibuk pegang popcorn ni adik aku. Btw, popcorn dia belanja tahu. :>

Memula masuk wayang tu, kita orang gila punya excited! Sebab kita orang bertiga je ada dalam panggung. Huuu, yang si adik ni gelak-gelak. Lagi lah kita orang tergelak. Aiyooo. Pastu ada indon couple masuk. Kacau je. Bye!


p/s Bahirah, terima kasih atas segalanya. I love you. 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...