Thursday, August 2, 2012

Birthday Party!

Assalamualaikum!

31 July merupakan tarikh keramat bagi bestie kembar aku ni. Tak lupa juga kepada Aida yang menumpang harijadi yang sama. Juga kepada Farah Syafiqah yang esoknya 1 August merupakan hari ulang tahun kelahirannya. Aku ucapkan selamat harijadi. Semoga panjang umur, semoga murah rezeki, semoga suksess dalam kehidupan, semoga diberkati, last but not least, semoga semoga semoga hubungan kita tak terputus! :)

Okey, masa 31 July ni, kiterng berbuka bersama-sama. Lokasinya di KFC Klang Utama. Just a small private party for gegirlsss. But, its awesome! Berbajetkan sorang 10 ringgit kami gembira bersama. Taking pictures, talking, laugh together dan buat kecoh satu kfc tu together-gether. Hahaha.

Aku makan snack plate. Sepatutnya nak makan nasi ayam. Tapi that day nasi ayam semua kfc takda buat sementara waktu sebab dorang keluarkan recipe baru haritu. Chicken Curry tak silap namanya. Something like "errrr loya tekak aku tengok iklan dia."

Bahirah Dan Azilah. Bahirah is the one of the birthday girls! 

Makan tanpa menghiraukan orang disekeliling. Tapi tak habis pun, macam tak ada feel nak makan kfc masa ni. So sad. T^T 

Ini dia gegirlsss yang datang menjayakan the party!

Ini cake yang superb delicious! Ada blueberry jem lagi sebagai topping. Btw, this cake was sponsored by Faiqah! Heeeeee. Thank you bagi perut kiterng kenyang. Tak cukup lagi tu, siap tapau bawa balik lagi. Haha

Yang empat dari kiri adalah the birthday girlsssss. Comel la korang! :)


These the memories! Love you all. 
Goodnight. Assalamualaikum! 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...