Saturday, August 4, 2012

Dear HY, Whats your favourite food?

Assalamualaikum.



Image creadit from Mr.Google.

Today lets talk about foods. Buka mata luas-luas kerana entry kali ini akan menyajikan anda dengan makanan-makanan feberet aku. Heee. Okay? Done! Bila ditanyakan kepada orang ramai 'apa yang korang buat bila ada waktu free?' Mesti dorang akan cakap 'makan, tidur..makan, then tidur lagi dan bila terasa lapar lagi, makan!' Yeah! Semua orang macam tu. Tipulah kalau tak pernah buat. Kan?

Okey, bila orang tanya kat aku cenggitu, terus terlintas semua makanan feberet aku. Macam dalam otak aku ni ada internet bila ditaip 'food' pap! Terus keluar. Tapi lagi laju kalau guna unifi. Makanan pertama yang menjadi kegemaranku adalah.... hmmm *thinking*. Okay, Tom Yam! Huuu. Bila tiap kali aku pergi ke Aroi Tomyam, mesti akan order tomyam dulu. Lagi-lagi tomyam thai. Huuhuhu. Delicious much!

Yang kedua, laksa! Hmmm! Love it very much! Seumur hidup aku kalau makan laksa mesti habis. Kalau tak habis tak sah. Kalau tak habis tu bukan aku la jawabnya. Siap tambah lagi kalau tak cukup satu mangkuk tu tau. Aku suka laksa yang ibu buat, Cik Lia buat (acik sebelah), Mak Itam buat. Woww. Serious sedap gila. Terliur bila diingatkan sekali lagi. U.U

Lagi aku suka makan chocolate! Cadbury the first! Memang menambat hati aku. Sekali masuk dalam mulut, terasa dia cair dalam mulut. Memang nikmat. Lagi best and special kalau orang yang bagi. Yelaa, walau apa pun yang kita makan, kalau orang yang bagi rasanya lagi sedap. Iye dok? Dah lah free, lagi-lagi kalau orang yang bagi tu kita sayang lebih. Cewahhh! Heeeee. Anonymous.

Hmm. Lagi apa eh? Kalau nak ikutkan hati banyak lagi makanan feberet aku. Kalau nak diceritakan memang tak habis. Yang aku share ni pun yang betul-betul feberet aku. Heeeeee. Okay guys, thats all I want to share with you. Bye, see you again! Have a blast day! :-)

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...