Sunday, June 24, 2012

Alhamdullilah. Selesai. :)

Assalamualaikum!

21 Jun 2012. Telah terukir kenangan yang amat manis bagi aku dan rakan-rakanku. Satu pengalaman dalam hidupku telah tercipta. Kenangan yang tak akan aku lupakan seumur hidup aku. Sumpah! Dimana kami sebagai satu pasukan menjulang nama sekolah ke Pendamaran Jaya dalam acara Kawad Kaki Bukan Kerajaan (NGO).


Ini team kami. Go go go KU! Semua comel comel. Tak lupa juga kepada jurulatih kami bertiga tuu. Terima kasih sangat sangat sabar mengajar kiterng berkawad ni. Selama 3 bulan rasanya. Memang best!


Ini Hamdi. Jurulatih pertama.


Ini Hadi (sebelah kanan) Jurulatih kedua. Dan Farid (sebelah kiri) Jurulatih ketiga.


Ini Ummu Nathrah. Yang menjagi KK kami. Memenangi ketua platun kedua terbaik. Naib Johan tuu. Hihiw. Loveyouu :* (gambar ni bapak aku yang snap)


Ini senior aku yang memang terbaik! Sporting habis. Dorang ni lah yang paling banyak menceriakan pasukan kami ni! :DD

Sebenarnya banyak lagi gambar. Yang atas ni pun copy gambar Kak Arwina. Maklum lah. Akak je yang bawa camera besar. Jeless ni tau. T.T

Walaupun kami tak dapat meraih tempat pertama. Tapi kami dapat number dua dalam ketua platun terbaik. Dan dapat number 4 dalam keseluruhan. Hanya kurang satu markah dari meru. Kalau tak dah number tiga.


Tengok! Walaupun dapat number 4. Senyuman kami mengalahkan kumpulan johan tahu. Yeahh! Ini lah semangat KU! Semua happy. :)

Banyak lagi sebenarnya gambar gedik gedik kami. Cuma aku malas nak upload dah. Biar kenangan ini segar dalam ingatan.


Bye. Assalamualaikum!

Nak nangis bila ingat kembali kenangan ni. 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...