Sunday, June 10, 2012

Puas sudah.

Assalamualaikum.

Tajuk entry ni ada apa eh? Nak tahu. Teruskan membaca. Amalan muliakan membaca tu. Heee. Semalam sabtu saya pergi tengok wayang dengan Fara , Awatif. Kami pergi JJ Bukit Tinggi sahaja. Dan bapa Fara yang tolong hantarkan dan ambil kiterng. Pepagi siap awal.

Siap awal pergi rumah Awatif tolong dia masak sebelum pergi. Aku dah la tak pandai masak. Haha. Bila balik rumah terus semangat aku nak masak.

Dah siap memasak sidai baju bagai baru kiterng pergi. Sampai sana terus order ticket. Cerita Madagascar. Aku memang teringin gila nak tengok cerita tu. Alahai macam bebudak je kan. Yes, I'm 6 years old. *muka budak* Btw, ticket haritu Awatif yang belanja sempena birthday aku yang dah lepas. 14 ringgit kot. Thank you budak comel. :)

Jenjalan cuci mata. Memang betul betul mencuci la. Setiap kedai nak diushanya. Tak sangka Fara kuat shopping. Ada satu kedai ni 'EDDES' memang lawa lawa baju dia. Murah pula tu. Now, misi kumpul duit untuk bershopping hujung tahun. Harap aku istikomah kumpul duit ni. Lagi satu kedai 'Mod' tak silap aku. Ada jual kasut idaman aku. Aku akan beli kau kasut. Just wait.

Bawa 20 je, tapi nak beli macam macam. Haih. Nampak rantai 10 ringgit, cantik gila. Sikap boros membelenggu diri. Memang boros. Btw, esok dah sekolah. Selamat bersekolah. :)


No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...