Wednesday, June 27, 2012

Photo Edit

Assalamualaikum!

Harini hari Rabu. And semua orang tahu. Except pada sapa yang tak datang sekolah. Hmmm...mungkin. Okay! Hari ni aku nak share something. Ada orang tanya.

" Nisa edit gambar kat mana eh?"

Okay. Nak tahu tak? Kalau nak tahu keep reading. For whose yang tak mahu tahu. Boleh tekan butang X pada tab anda. 

Bagi aku. Bila nak edit gambar aku pergi ke 'pixl-o-matic' kau search je kat google. Nanti dia keluar. Perisian yang ni lebih kepada siapa yang minat vintage style. Yeah. Aku memang suka gila tahap maksimum kalau bab vintage ni. So, pergilah edit gambar awak di sana. Mesti puas hati! 

Yang kedua. Aku gunakan perisian 'Photoscape'. Yang ni pun best juga. Macam-macam ada. Ecehh! Macam promete Astro pula. Yang ni kene download lah. Aku tak reti download. Yang download kan pun abang. Hihihi 

Okay. Ada lagi satu. Yang ini aku baru jumpa. Tanya dekat kawan. So, aku tak jelajah sangat lagi. 'BeFunky.com'. Korang jelajah lah eh. 

Selamat mencuba. 
Assalamualaikum.  

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...