Sunday, June 17, 2012

I'm A Busy Girl Nowadays.

Assalamualaikum.

Permulaan hari Ahad. Hujan telah turun mencurah ke bumi. Membasahi bumi Klang. Kedengaran bunyi dentuman guruh yang berlaga akibat cas positif dan negatif telah menyebabkan aku bangun dari katil ketika sedap menikmati nikmatnya baring di atas katil queen aku. Untuk makluman, aku ni orang yang akan gerun apabila mendengar bunyi guruh. Lagi-lagi kalau malam. Memang aku turun pergi bawah cari mak. Sedihnya.

Well, aku rasa bukan aku seorang je yang berperangai sebegini kan? Mabye banyak lagi kat luar sana. Okay, Nowadays, I'm A Busy Girl. Tajuk kat atas terbalik. Nak tahu kenapa? Hmm macam mana nak start eh? Aku tak tahu nak cakap aku busy ke tak. Kekadang memang busy gila. Tapi dalam kesibukkan tu aku sempat juga menghafal lagu Justin Bieber- Beauty And A Beat. Haa. Camno tu? First time dengar dalam radio terus search di Youtube. Replay banyak kali. Terus dah hafal. Huuuu.

Okay. Sekarang saya busy dengan latihan kawad di sekolah. Khamis depan (21/6) merupakan hari pertandingan. Wow. Lagi berapa hari ni? Countdown lah aku. About 3 days more. Sampaikan aku terpaksa skip tuition bersama Cikgu Mail selama 2 bulan. Bulan 7 nanti masuk balik. Tuition Kalam Permata untuk subjek Add Maths juga terpaksa aku tinggalkan untuk satu hari. Lek ah. Baru satu hari beb. Hihihihi. Lagi satu, aku harap masa hari pertandingan nanti kiterng dapat buat yang terbaik membawa nama sekolah. :-)

Bukan dengan kawad je, now cikgu dah start buat Oral Test on BI. Aku tak siap lagi. Haih. Tapi sempat update kan? Hmm. Ni baru balik dari pasar. Shopping banyak benda. Kasut, beg, tudung. Haih. Habis duit aku. Kumpul bukan main susah. Nak habiskan senang je. Huuu.

Welcome home new shoes. Tak ori pun.

Ini kasut worrior hitam. Mau digunakan masa kawad nanti.

Ini beg! Memang dah lama aku idamkan. Dapat pun. Hasil duit sendiri. :-)

Bye. I gotta go. Banyak homework kene buat. See you.

1 comment:

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...