Wednesday, June 20, 2012

Yes! I Did It.

Assalamualaikum!

Hari Rabu. Yeah. Harini aku rasa happy sangat. Nak tahu kenapa? Sebabnya aku baru je selesai buat presentation for ict. Sebenarnya benda ni dah lama dah patutnya kene settle. Tapi kerana masa sangat tak padan so tertunda tugasan ni. 




Yea. Itu dia. Aku kene present pasal VIRUS. Ada 8 slides semuanya. Tapi nak sampaikan 8 slides tu Ya Allah berdebarnya macam orang tengah buat present dalam syarikat. Huhuuuuu. Alhamdullilah. Semuanya berjalan lancar. Mulut ni berkumat-kamit baca selawat banyak-banyak. Pastu Sir bagi full marks. Yeahh! 


Okey. Dah nak rehat. Esok ada pertandingan kawad NGO. Dekat Pendamaran Jaya. 


Ini team kawad aku! Fun betul dorang ni. Doakan kami berjaya! :D 

No comments:

Post a Comment

Skin Journey

Hi Assalamualaikum! So today, sis nak story my skin journey dari aku breakout sampai la sekarang. Apa yang aku pakai, apa routine aku, ...